O stranici

Pronađi Zeleni Vir

O nama

Do Zelenog vira možete doći autom:

Iz Skrada: U središtu Skrada skrenite lijevo s državne ceste D3 Rijeka – Zagreb i spustite se asfaltiranom cestom do izletišta. Ova cesta je dostupna samo automobilom ili kombijem.

Cesta nije pogodna za autobuse i veća vozila. Vožnja traje oko 15 minuta (9 km). Ova cesta je jedini mogući automobilski pristup izletištu. Cesta je trenutno u lošem stanju, uska, zavojita i strma. Tijekom vikenda i praznika moguće su gužve zbog otežanog prolaska vozila. Preporuča se ostaviti automobil u središtu Skrada ili na željezničkom kolodvoru i zatim pješice krenuti do izletišta.

Iz smjera Delnica: Prije Broda na Kupi skrenuti prema selu Ložac i nastaviti uskom cestom do šumskog parkirališta. Cesta je dijelom asfaltirana, a dijelom makadam. Parkiralište je pogodno za parkiranje većih vozila (autobusa, mini buseva) kao i osobnih automobila. Nastavite pješice pješačkom stazom uz potok Curak do planinarske kuće u Zelenom Viru. Hodanje traje oko 30 minuta.

Zeleni Vir Izletiste
Zeleni Vir Slap 02

Do Zelenog vira možete doći i pješice iz smjera željezničkog kolodvora u Skradu:

Željeznički kolodvor Skrad do vodopada Zeleni vir (cca 40 minuta): pješice od željezničkog kolodvora Skrad. Auto možete parkirati oko željezničke stanice. Potrebno je prijeći preko željezničke pruge i nastaviti hodati oko 200 metara desno do početka staze za slap Zeleni vir. Staza je označena i markirana.

Kanjon Vražji Prolaz do Zelenog Vira (cca 1,5 sat): pješice od željezničke stanice Skrad u smjeru juga asfaltnom cestom, prolazite pored napuštene zgrade trafostanice, prijeđete željezničku prugu na označenom križanju i nastavljate makadamskom cestom do raskrižja u šumi. Odatle će vas markacije voditi šumskom stazom koja vodi do Muževe hiše.